מבית

שאלות נפוצות

אני מעוניין לרכוש את הבובה - כיצד מתבצע תהליך הרכישה?

אנו ממליצים מאד להגיע ולהתרשם מהבובה באופן אישי לפני הרכישה טרם קבלת ההחלטה הסופית.

אם החלטת לרכוש את הבובה – אתה יכול לשלם ולקבל אותה במקום. אם ברצונך להמתין עם ההחלטה הדבר אפשרי כמובן, אך במקרה זה אין התחייבות משום צד – לא מבחינתך לרכישה, ולא מבחינתנו לשמור עבורך את הבובה.

 

אם אני מתחייב לרכוש את הבובה המוצעת תוך מספר ימים - האם היא תישמר עבורי?

לא נוכל לשמור בובה המוצעת למכירה בטרם בוצעה פעולת הרכישה. יש בובה אחת בלבד מכל סוג - כל הקודם זוכה.

 

ראיתי בובה שאהבתי אך היא נמכרה. האם אוכל לרכוש בובה זהה?

גם במקרה זה – כל הקודם זוכה. כל בובה היא ייחודית ושונה ולכן לא תהיה בובה זהה לבובה שנמכרה (חוץ מבובות תאומות/תאומים זהים שמוצעים למכירה באותו הזמן).

למרות זאת, כדאי לעקוב! ייתכן שבעתיד תעלה למכירה בובה נוספת מאותו הדגם או מדגם דומה, וגם כשלא תהיה זהה לבובה שנמכרה, עשויים להיות לה מאפיינים דומים.

 

אילו פונקציות ואביזרים אפשר להזמין עם הבובה לצרכי הדרכה וסימולציה?

אנו מתאימים את הפונקציות לצורך של הלקוח ובכך מאפשרים לו לשלם רק על אלה הרלוונטיים בעבורו תוך הוזלת העלויות.

דוגמאות לפונקציות אפשריות הן: דופק מורגש בלחיצה, מנגנון נשימה נראה לעין, רמקול פנימי מובנה, מנגנונים פנימיים להדמייה ולתרגול מקצועי ועוד. המחיר תלוי בסוג התוספת המבוקשת.

 

אנו נשמח לשמוע ממך מהן מטרות ההדרכה שלכם ולהעלות יחד אפשרויות נוספות שמותאמות בדיוק לצרכים שלכם.

במידה ואתם מעוניינים בבובה עם פונקציות מסוימות שאישרנו את אפשרות הכנתן, יש לשלם 50% מהסכום הכולל לבובה ולמנגנונים מראש, ו-50% נוספים בעת מסירת הבובה.

נשמח לענות על כל שאלה. אפשר ליצור עמנו קשר דרך האתר

© 2016 by SiMedic

POB 3091 Efrat 90435

Israel

info@simedic.co.il

972-54-566-5129

  • Facebook Social Icon
  • Twitter Social Icon
  • Google+ Social Icon